Skriver du i den här tråden så skickas notifikationer med mejl till:
- Admin (qwertyist)
- Person 2
- Person 3
- Person 4
Då kommer någon av dessa hjältar förhoppningsvis kunna gå in och kolla om problemet är hos dig eller hos någon annan.
För att kunna avhjälpa dig så underlättar det om du beskriver problemet och situationen så utförligt som möjligt
- Vad är det du försöker göra?
- Vad är det som inte fungerar?
- Vilken typ av enhet använder du? Vilken version av programmet?
- I vilket sammanhang uppstår problemet? Är det en distanstolkning eller på plats?
Skriv dina kontaktuppgifter (mejl och/eller telefonnummer) i inlägget, så kan den som tar supportärendet kontakt med dig den vägen för en snabbare lösning.
Har du möjlighet att göra en skärminspelning så kan det vara till stor hjälp. På många datorer räcker det med att trycka på Windows-knappen + R för att starta en inspelning. Därefter kan du ladda upp videon temporärt på streamable.com både enkelt och gratis och skicka länken i inlägget eller senare på mejl.